Khamis, 7 Julai 2011

MAJLIS BACAAN YASIN PEMBUKAAN MARKAS PAS CAWANGAN SG JAGUNG










Majlis bacaan surah Yasin dan tazkirah telah diadakan pada 30 hb Jun 2011 bertempat di markas PAS cawangan Sg Jagung,Sg Petani.Majlis tersebut telah diadakan sempena pembukaan dan bermulanya operasi markas PAS di cawangan tersebut.Majlis telah mendapat sambutan yang amat luarbiasa daripada ahli-ahli PAS yang hadir samaada dari cawangan tersebut ataupun cawangan yang berjiran. Majlis dimulakan dengan bacaan surah Yasin beramai-ramai yang dipimpin oleh Pemangku Ketua Urusan ulamak PAS Kawasan Merbok,Ust Mohd Zahir Ghazali seterusnya beliau telah menyampaikan tazkirah ringkas kepada hampir 200 orang ahli-ahli PAS yang hadir.

Di antara isi kandungan tazkirah yang disampaikan adalah berkaitan sejarah markas bagi perjuangan Islam,kepentingan adanya ahli-ahli PAS yang mampu membangunkan aktiviti di markas dengan berbagai program samaada yang berbentuk luaran dan dalaman.

Majlis turut diserikan dengan kehadiran YDP PAS kawasan Merbok, YB Dato Dr Hamdan bin Mohd Khalib yang turut memberikan taujihat di dalam majlis tersebut.Tahniah PAS cawangan Sungai Jagung !

Tiada ulasan:

Wira BERSIH 2.0 Merbok

Wira BERSIH 2.0 Merbok
Sdr Mohd Zal - Ketua Pemuda Cawangan Pantai CIcar

Saksikanlah Sendiri